Nová značka Ayvens spúšťa marketingovú komunikáciu v 42 krajinách, Slovensko sa stalo jedenástou z nich. Globálni hráči na trhu mobility ALD Automotive a LeasePlan budú odteraz vystupovať pod jednotným menom.
Ich spoločné meno definuje slogan „Better with every move“. Značka na Slovensku operuje s flotilou viac ako 17 000 vozidiel. ALD Automotive I LeasePlan nie je žiadnym nováčikom. Ide o popredného globálneho hráča v sektore služieb operatívneho lízingu, ktorý na Slovensku poskytuje komplexné služby v oblasti operatívneho lízingu už viac ako 24 rokov.
Zmena reflektuje vývoj
Aktuálna zmena predstavuje strategický míľnik vo vývoji Skupiny. Tá sa snaží posilniť konkurencieschopnosť a postavenie spoločnosti na trhu mobility. V Bratislave sa na nástup novej značky pripravovali už od polovice minulého roka.
„Naša centrála v bratislavskej Petržalke prešla výraznou vizuálnou premenou, na budove sme vymenili svetelné logo a oslávili začiatok novej kapitoly aj s našimi zamestnancami, ktorí teraz pracujú v spoločných priestoroch ako jeden tím. Rovnako aj LeasePlan Centrum na Vajnorskej ulici v Bratislave čoskoro zmení svoju identitu a stane sa z neho Ayvens Centrum. Bude však aj naďalej ponúkať odpredaj dôkladne preverených vozidiel po operatívnom lízingu a možnosť vybaviť operatívny lízing nových vozidiel pod jednou strechou. Na kvalite našich služieb sa nič nemení, naopak, chceme posilniť pozíciu lídra operatívneho lízingu,“ vysvetľuje Rastislav Podlipný, generálny riaditeľ Ayvens Slovakia.
Vstup do desiatok krajín
Značka postupne vstupuje do 42 krajin, v ktorých je Ayvens Group prítomná, čo predstavuje najväčšie priame geografické pokrytie v odvetví. Jej vozový park dnes tvorí cez 3,4 milióna vozidiel, z ktorých 523 000 je elektrických.
Na Slovensku spravuje vyše 17 000 osobných a úžitkových vozidiel svojim 3 000 zákazníkom vrátane firiem, verejnej správy, živnostníkov i súkromných osôb. Jednou z najdôležitejších línií smerovania spoločnosti ostáva trvalá udržateľnosť, ochrana životného prostredia a podpora elektromobility.
Nová značka Ayvens je výsledkom spojenia troch kľúčových slov: cesta, pokrok a nebo (way, advance a heaven). Nové logo symbolizuje spojenie oboch predchádzajúcich spoločností, ktoré sa spájajú ako jeden tím, pracujúc na spoločnom cieli, so silnými a stabilnými základmi. V logu je zároveň zakotvený odkaz na celosvetovo uznávaného väčšinového akcionára Société Générale.
Záväzkom spoločnosti je zlepšenie plynulosti života pomocou riešení, ktoré budú jednoduchšie, inteligentnejšie a udržateľné. Dôkazom toho, že téma udržateľnosti nie je len „povinná jazda“, je aj nedávne hodnotenie nezávislej agentúry Sustainalytics, ktorá spoločnosti udelila skóre 10,9 a tým ju umiestnila na tretie miesto pomedzi 399 spoločností v sektore dopravy.