Spoločnosť SAP predstavila cloudový ERP systém GROW with SAP, určený pre stredne veľkých zákazníkov. Zákazníci, ktorí ho budú využívať, získajú rovnaké overené postupy, aké využívajú popredné líderské spoločnosti v jednotlivých odvetviach. Veľkou pomocou má byť aj rýchle nasadenie a bezproblémové aktualizácie.
SAP 50 rokov úzko spolupracoval so zákazníkmi naprieč odvetviami, preto pri definovaní štandardov a najideálnejších overených postupov pre jednotlivé odvetvia čerpal z bohatých skúseností. GROW with SAP tak ponúka prednastavené najlepšie postupy, ktoré môžu firmy rovno zaviesť. Zapracovaná umelá inteligencia a možnosti automatizácie prinášajú podľa SAP-u rýchle výsledky.
Ako povedal CEO a člen predstavenstva spoločnosti SAP Christian Klein, ponuka ERP systému SAP už dlho umožňovala popredným svetovým podnikom dlhodobú transparentnosť celého podnikania a s ponukou GROW with SAP sa teraz táto možnosť dostáva aj k stredne veľkým spoločnostiam. GROW with SAP im podľa neho poskytuje agilitu a inovácie, ktoré sú nevyhnutné tak dnes, ako aj pre nadchádzajúce roky.
Ponuka GROW with SAP navyše spája edíciu SAP S/4HANA Public Cloud so zrýchlenými možnosťami nasadenia, globálnou komunitou expertov a bezplatnými zdrojmi vzdelávania. Zákazníkom tak pomáha spustiť fungovanie v priebehu štyroch týždňov. „Keď sa ich totiž pýtame, čo potrebujú pri prechode do cloudu, 90 zo 100 povie, že predvídateľný rozsah a časový rámec,“ vysvetľuje Jason Mausberg, šéf kanadskej pobočky NTT Data Business Solutions Inc.
Súčasťou GROW with SAP je aj SAP Business Technology Platform. Zákazníci si tak môžu prostredníctvom low code/ no code platformy SAP Build definovať svoje vlastné procesy cloudovo natívnym spôsobom. S riešeniami SAP Build môžu používatelia vytvárať podnikové aplikácie, automatizovať procesy a navrhovať stránky bez toho, aby museli vytvárať programovací kód.
„Keď vyvíjame nový produkt a máme ho na verejnej edícii SAP S/4HANA Cloud, dokážeme jedným stisnutím tlačidla zabezpečiť, že každý vidí presne tie isté ceny, lokalizované názvoslovie, produktové dáta, dnešné predaje i projekciu predajov na ďalší týždeň. Máme kompletný obraz o zásobách, kapacitách, doručovacích dobách,“ opisuje vlastné skúsenosti Guy Claesen, CEO spoločnosti RIHO.